Myspys!

Nu har jag och älsklingen städat lite smått och nu lagar vi mat, det blir klyftpotatis, bearnesås och fläskytterfilè, MuMs!!
sen ska vi väll kolla på film och försöka hålla oss vakna till hockeyn börjar, kl 2 på natten! älsklingen kommer förmodligen klara av det, men inte jag ;)
Imorgon ska jag börja ett nytt liv när det gäller hälsan! jag ska börja en ny diet,
som innebäratt jag ska undvika all pasta och istället äta keso, bara äta mat som innehåller bra fett! som exempel, bacon, smör, ägg m.m och det är ju väldigt bra eftersom jag gillar allt det men absolut inte keso, det är det värsta som finns i mina ögon!
jag ska ocka börja med pilates ( stavning?) men det är väldigt roligt men väldigt jobbigt!
hela dagen har jag typ sovit och byggt lite mer med lera eftersom jag inte har gjort det på väldigt länge, så det blev en liten kanin och massvis med egna töjningar, det blev ganska lyckat! lägger väll ut bilder på allt detta senare när jag har en kamera som fungerar, för min är ju vädigt skum! haha
kram på er alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0