Nyår!

Hejsan alla glada!
nu sitter jag hemma med älsklingen och ska snart äta köttfärsbiff, potatis, svampsås och lingonsylt!
jag är riktigt hungrig! Det har blivit något konstigt med min mage, jag är hungrig konstant och blir aldrig mätt!:o
men det har börjat lugna ner sig nu!
har nyligen badat sumbad med älsklingen, så snart blire god mat och bara längta till ikväll!
Ikväll ska jag förmodligen hem till Sonny och Maria, Andreas kompisar.
så jag får hoppas på att det blir roligt! inge så ofta jag är i fellingsbro, men det ska nog blir roligt!
jag får se till att ladda min kamera och ta mycket kort! :)
nu ska jag kila och kolla på tv med älsklingen!
Gott nytt år på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0