Julavslutning

Nu sitter jag hemma hos älsklingen och bygger lerfigurer och tittar på en film som heter ogifa par, en asbra film:) roigt desutom!
snart ska jag värma på lite lasagne och drcka läsk!
idag ska jag kanske hitta på något soligt med Felicia, Elin och Daniella om jag inte ska åka till örebro med älsklingen !
idag har vi haft avslutnin i skolan, det var ganska tråkigt! vi satt bara och kollade på en film som heter "på andra sida häcken" och åt mandariner och karameller,efter det fick vi rast och sen läste vår lärare en saga?! haha
Nu längtar jag jätte mycket till julafton, det bästa är ju att öppna julklapparn och äta den goda maten med massa trevliga människor :)
nej nu ska jag äta lite mat!
god jul på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0