Dagens nuläge!

ligger i soffan hemma hos älsklingen och har nyss vaknat! men Andreas ligger fortfarande och snarkar.
kl 10:00 ska vi iväg mot fellingsbro och lämna bilden hos andreas mamma, sen ska vi köpa lite smått och gott till nyår!
men nu funderar jag på att göra i ordning en lasagne! otroligt gott! mums!
Happ, och imorgon är det nyår, tänk vad tiden går fort! Det kändes som att det var julafton igår!
imorgon ska jag nog ha på mig min spetsklänning som jag hade på julafton, ett par spettights och lösögonfransar, kanske fixa en liten anorlunda sminkning och göra något roligt med håret!
jag tror att det kommer bli roligt på nyår, eller man får väll iallafall hoppas på att det blir det!
men nu ska jag väcka älsklingen så vi inte kommer försent till fellingsbro och kanske laga något snabbt och gott att äta:)
kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0